مجله اینترنتی بیتوته

سرگرمی تفریحی خبری و تجارت الکترونیک

مجله اینترنتی بیتوته

سرگرمی تفریحی خبری و تجارت الکترونیک

برترین وبلاگ تفریحی خبری سرگرمی و اطلاعات عمومی ،بیتوته بلاگ کلیه مطالب درج شده با ذکر منابع بوده و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

سوار تاکسی شدم ، راننده ۷۰۰ تومن بدهکار شد!

پول خرد نداشت

گفت حلال کن ، گفتم حلال نمیکنم

.

.

.

.

.

گفت به جهنم!

بزرگوار خیلی به حلال و حروم معتقد بود!

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

صبح که داشتم از خونه میرفتم بیرون از ته دل گفتم:

الهی به امید تو

.

.

.

.

ندا اومد:

تو نه،شما :/

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

به اصرار یکی از دوستام رفتم گالری نقاشی

مثل همه زول زدم به تابلو

یکی اومد کنارم گفت :میبینی عجب تقارنی گفتم عالیه٬

پرسید چه سبکی کار میکنی ٬

منم که تعطیل گفتم هیبنوتیزم٬

یارو ول کرد رفت فکر کنم رفت خودشو از پشت بام بندازه پایین!

گروه اینترنتی سالیجون

 

ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﺑﺎ دختر – پسرای گروهای تلگرام تون ﻗﺮﺍﺭ ﻧﺬﺍﺭﯾﻦ …

*

*

*

*

ﺑﺬﺍﺭﯾﻦ ﺍﻭﻥ ﺗﺼﻮﯾﺮﻩ ﻗﺸﻨﮕﯽ ﮐﻪ از عکس پروفایلشون ﺗﻮ ﺫﻫﻨﺘﻮﻥ

ﺩﺍﺭﯾﻦ ﺑﻤﻮﻧﻪ…:||

والسلام علیکم و رحمت الله

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

صب به بابام گفتم ماشینتو میدى لازم دارم، اینقدر گریه کرد که

.

.

.

.

بغلش کردم گفتم آروم باش مَرد، بالاخره یه راهى پیدا میکنم.

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

ازدواج یعنی

.

.

.

به فرزندی قبول کردن یه پسر بالغ که پدر و مادرش دیگه نمی تونن ازش نگهداری کنن.

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

اگر کله پاچه غذاى ایتالیایى بود

.

.

.

.

اسمش “کال پاچینو” بود خوردنش هم خیلى کلاس داشت

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

بابام دیشب اومده

میگه چرا بیداری؟؟؟

میگم خوابم نمیبره بابا جون

میگه بخواب خوابت میبره عزیزم:|

فهمیدید؟؟؟؟؟

خیلی هم ساده بود

اصن نمیدونم چرا به فکر خودم نرسید :||

شماهم از این به بعد

هر وقت دیدید خواببتون نمیبره

بخوابید خوابتون میبره

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

یه سلامی هم کنیم

به اونی که تازه گوشی اندروید خریده

و جوکای زمان وایبر و میزاره

و فکر می کنه خیلی بامزه ست..

.

.

.

.

سلام سگ اصحاب کهف

تا الان خواب بودی؟

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

یکی از چیزایی که آدمو خیـــــلی داغون میکنه اینه که . . .

یه پسر با دماغ عملی و ابرو برداشته بیاد بگه :

خیلی نوکرم داداش

این چه حرفیه میزنی ؟؟

تو باید بگی : میســـی عــسیسم !!!!

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

من ازت حامله ام…..

.

.

.

.

اخرین تلاش های کفاشیان برای نگه داشتن کی روش…..

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

آیا از تنهایى خود رنج میبرید؟

.

.

.

.

ازدواج کنید…

آنگاه از تنهایى خود لذت میبرید

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ: ” ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺗﻮﯼ ﺩﻟﻢ “

.

.

.

ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺍﯼ؟! ﻣﺒﺎﺭﮐﻪ!!!

ﺑﻼﮐﻢ ﮐﺮﺩ!!!

ﺁﯾﺎ ﻋﺼﺒﯽ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﻩ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﯼ ﻃﺒﯿﻌﯿﻪ؟؟؟

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

دیروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت بنزین بزنه با یه راننده دیگه دعواش شد . . .

یارو به راننده ما گفت ” تو مسافر کشی ؟؟؟ تو عـَـــــن کشی . . .

ما چهارتا هم تو ماشین تا آخرش . . .

فقط به افق خیره بودیم !!!!

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

ﯾﻨﯽ ﻣﻦ ﺗﻮ ﮐﺎﺭ ﺧﺪﺍ ﻣﻮﻧﺪﻡ

ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﻭﺳﻂ ﺳﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ . . .

ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺗﺮﯾﻦ آﻫﻨﮓ ﻣﻤﮑﻦ ﺗﻮ ﺫﻫﻨﺖ ﭘﻠﯽ ﻣﯿﺸﻪ ! ! !

ﺩﻟﮑﻢ ﺩﻟﺒﺮﮐﻢ ، ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺑﺎﻧﻤﮑﻢ D:

شمام اینجوری میشین یا فقط من اینجوریم ؟!؟!؟!؟

خیلی وضعیت بدیه

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ ﺷﯿﺸﻪ ﻫﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ …..

ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻭﯼ ﺷﯿﺸﻪ ﯼ ﺑﺨﺎﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﯼ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ 

ﺁﺭﺍﻡ ﮔﺮﯾﺴﺖ !!!!

.

.

.

.

ﯾﻪ ﺑﺎﺭﻡ ﻧﻮﺷﺘﻢ : ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ

ﺑﺎﺯﻡ ﮔﺮﯾﺴﺖ

کلا میگریسه !!!!

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

مردم ساعت دو نصفه شب بیدار میشن

همسرشونو میبوسن دوباره میخوابن

.

.

.

بعد ما بدبختا بیدار میشیم

طول و عرض پتومونو چک میکنیم میخوابیم!

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

تا حالا دقت کردین ؟؟

تصمیمات مهمی که تو ایام عید.

واسه تغییر نحوه زندگی امسالت میگیری

تا سیزدهم هم دوام نمیاره

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﮐﺘﺮ ﺟﺮﺍﺡ ﺑﺎﺷﻢ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﻋﻤﻞ

ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﺑﮕﻢ :

ﻗﯿﭽﯽ

.

ﺗﯿﻎ

.

ﭘﻨﺲ

.

.

بوووووووس؟

میخام ببینم واکنشش چیه!!!

به نظر شما میده لامصبو یا نه؟ ؟

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

مَنْ بِدُونِ تُو میمیرَمْ

.

.

.

الْبَتِه صَدسالِه دیگه

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

تا ۵ صبح تو اینترنت هستم …

همسایه مون که یه مرد مذهبیه، منو دیده

میگه: آفرین همیشه به بچه هام میگم،

از شما یاد بگیرن که قبل از ما برای نماز صبح بیدار میشه

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

زندگی برایم قابل تحمل نیست…

تیغ هست..رگ هست…من هستم

اما

وان نیست…میفهمیییییییییی؟؟ وان ندارییییمممممم….

یه دونه از این لگن قرمزا داریم…توش جا نمیشم…

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

به نظر من درستش این بود که دماغ بالاى چشم باشه

تا آدم بتونه چشمش رو زیر پتو نگه داره ، دماغشو بیرونِ پتو …..والاااااا

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

آیا میدانستید شما با نگاه

کردن به دست زنها میتوانید احساسات آنهارا حدس بزنید؟؟؟؟

.

.

.

.

به طور مثال اگه یه لنگه دمپایی تو دستش باشه

یعنی عصبانیه

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

به بعضیا هم باید یادآوری کنی که قراره اسم واسه بچه شون انتخاب کنن..

یوزرنیم انتخاب نمی‌کنن که این ‌همه اصرار دارن کسی برنداشته باشه

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

طرز تهیه کوکو سبزی

گردن خود را به مقدار لازم کج می‌نمایید!

با نگاه به سبک “گربه شرک” وار به مادر خود می‌نگرید و سپس میگویید:

مامان دلم کوکو سبزی میخواد!

یه ساعت بعد حاضر و محیاست!

نوش جان

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

فقط یه ایرانی میتونه تو گروه بگه شب بخیر….

.

.

.

بعد دو ساعت بیدار بمونه

که ببینه چند تا لایک میخوره!!

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

هیچ وقت دماغتو بالا نکش!!!!

اگر بالا جا داشت،نمیومد پایین!

.

.

.

.

“مادربزرگ خدا بیامرزم”

خدایی فیلسوفی بوده واس خودش!

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

دیشب بعد از تلاش های بسیار داشتم کم کم از فکر اینکه

چرا پنگوئنا زانو ندارن خلاص میشدم و خوابم میبرد…

که…

یهو رفتم تو فکر اینکه چرا زانوی مرغ برعکسه؟؟!!!!

آخه چراااااا با من اینجوری میکنین حیوونای اسکول،،، بزارین بخوابم

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

پسره پست گذاشته:

دوست دارم یه زن بگیرم اسمش ستاره باشه !

بعد دوباره یه زن دیگه بگیرم اسم اونم ستاره باشه .

.

بعد بشینم یه گوشه جنگ ستارگان را تماشا کنم!!!

.

.

پسر است دیگر گاهی از داشتن عقل محروم است!

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

صبح اومدم دو کلمه درس بخونم..

تا الان خواب بودم…

.

.

.

میترسم دو ورق دیگه بخونم برم تو کما.

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩم

ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﺭﺍﺳﺘﯽ ﻣﺘﻮﻟﺪ ﭼﻪ ﻣﺎﻫﯽ هستی ؟؟ ﻣﻦ : بهمن

ﺭﻓﺖ……ﮔﻔﺘﻢ : ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺮﯼ ؟

ﮔﻔﺖ : ﻣﻦ ﻟﯿﺎﻗﺘﺘﻮ ﻧﺪﺍﺭﻡ

ﯾﻪ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﻣﺎ ﻣﺘﻮﻟﺪﯾﻦ بهمن

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

هرموقع عکس شناسنامه خودمو می بینم

.

.

.

می فهمم این ذات آدمه که باید قشنگ باشه

منبع:گروه اینترنتی سالی جون

اس ام اس خنده دار,SMS خنده دار,دانلود اس ام اس خنده دار,اس ام اس جدید خنده دار,تازه ترین اس ام اس خنده دار,اس ام اس مناسبت خنده دار,اس ام اس جدید خنده دار,سئس خنده دار,دانلود  خنده دار,دانلود اس ام اس خنده دار,دانلود کتاب  خنده دار,دانلود کتاب موبایل خنده دار,دانلود کتاب های  خنده دار,دانلود برنامه اس ام اس خنده دار,


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی